
REKLAMACJE I ZWROTY
-> Link do pobrania druku oświadczenia o odstąpieniu od umowy zakupu <-
- ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, masz 14 dni na zrezygnowanie z zakupu bez podawania przyczyny. Wystarczy, że złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie. Pamiętaj, że zwracany produkt powinien być odesłany do naszego magazynu w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
- PROCEDURA ZWROTU
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy dostępne jest tutaj
- Produkt należy odesłać na adres:
Fitberg Magazyn, Al. Grunwaldzka 303
80-314 Gdańsk,
Magazynier: Marek Górny, tel. 502 695 761 (numer telefonu tylko dla kuriera)
- Pamiętaj, że używany produkt nie daje prawa do bezpłatnego zwrotu. Jeśli został użyty w większym zakresie niż to konieczne do stwierdzenia jego charakteru i funkcji, możemy obciążyć Cię kosztami umniejszenia wartości.
- ZWROT PIENIĘDZY
Po odstąpieniu od umowy i odesłaniu towaru na wskazany wyżej adres bezzwłocznie zwrócimy Ci kwotę zakupu. Pieniądze zostaną zwrócone tym samym sposobem, którym dokonałeś płatności.
- WYJĄTKI OD ZWROTU
Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:
- rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,
- rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
- rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
- treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.
- GWARANCJA
Jesteśmy zobowiązani dostarczyć produkt bez wad. Jeżeli jednak otrzymasz towar z wadami ukrytymi lub ulegający uszkodzeniu podczas normalnego użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.
- REKLAMACJA
Jeśli otrzymasz uszkodzony, niesprawny produkt lub stwierdzisz inne niezgodności z umową, jako konsument masz prawo złożyć reklamację. Wadliwy towar powinien zostać odesłany do nas, abyśmy mogli zbadać sprawę. W razie wątpliwości, skontaktuj się z nami.
- POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU
W przypadku sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia go na drodze pozasądowej. Właściwym organem do tego celu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

